دانلود آهنگ جدید عماد به نام ببخش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید عماد به نام ببخش

 بازدید  ۱ تیر ۱۳۹۵  آهنگ عماد
 
like(3)Dislike(2)
Emad - Bebakhsh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد به نام ببخش با لینک مستقیم
دانلود آهنگ ببخش از عماد
متن ترانه : عماد | تنظیم : شاهین متولی
موسیقی : امین و امید | میکس و مسترینگ : شاهین متولی

دانلود آهنگ ببخش با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Emad – Bebakhsh

 

متن آهنگ عماد ببخش

دلواپست میشم نرو ترکم نکن تنهام نذار
اگه بدی کردم بهت تو خوبی رو یادت بیار
چشمای مهربون تو ازم نگیر دق میکنم
آخر یه روز با گریه هام چشماتو عاشق میکنم
همه میدونن اتفاقی دل به تو سپرده بودم
اگه نبودی من همون روزای اول مرده بودم
ببخش اگه من گول چشمای کسی رو خورده بودم
خودت میدونی تو نبودت من چقد افسرده بودم
دلواپست میشم نرو ، ترکم نکن تنهام نذار
اگه بدی کردم بهت تو خوبی رو یادت بیار
چشمای مهربون تو ازم نگیر دق میکنم
آخر یه روز با گریه هام چشماتو عاشق میکنم
همه میدونن اتفاقی دل به تو سپرده بودم
اگه نبودی من همون روزای اول مرده بودم
ببخش اگه من گول چشمای کسی رو خورده بودم
خودت میدونی تو نبودت من چقد افسرده بودم

 



لینک های دانلود آهنگ :

 
DOWNLOAD 
MP3 128kb
 
 




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید عماد به نام ببخش ,
:: بازدید از این مطلب : 1596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی